• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71356
+
-

سهم خمین از اعتبارات استانی  ۳۸۰ میلیارد ریال است

فرماندار خمین گفت: سهم خمین از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و 3 درصد نفت و گاز معادل ۳۸۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،«احمد طهرانی» در کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات تملک دارایی ‏خمین افزود: ۱۶۸ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ۲ درصد نفت و گاز است که طبق الزامات قانون بودجه ۵۰ درصد آن باید در بخش‌های محروم برای آب‌رسانی، راه‌ها و بهسازی روستایی و تکمیل فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی، اصلاح شبکه برق و برق‌رسانی به روستاها و بقیه در سایر طرح‌ها توزیع می‌شد.
وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی خمین نیز ۶۸ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال است که طبق قانون بودجه، 5 میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال برای بهسازی روستایی و اجرای طرح هادی و 3 میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال برای بند واو تبصره ۱۲ و ۸۰۰ میلیون ریال آن برای طرح‌های بسیج و بقیه بین سایر دستگاه‌ها توزیع شد.

فرماندار خمین گفت: سهم شهرستان خمین از محل اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور ۱۴۳ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال است که برای طرح‌های موثر در افزایش شاخص‌های حوزه آب، راه،گردشگری، بهداشتی، زیرساخت‌های شهری، روستایی و ورزشی اختصاص یافته است.
طهرانی گفت: اعتبار بر اساس عملکرد و جذب اعتبارات دستگاه‌ها در سال ۹۷ توزیع شده و هر دستگاهی که اعتبارات بیشتری در سال گذشته جذب کرده امسال سهم بیشتری از اعتبارات را از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: تعمیر و تجهیز دستگاه‌های اجرایی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و دیون‌دار در راستای توسعه متوازن برنامه ششم توسعه در اولویت توزیع اعتبارات امسال قرار گرفتند.

فرماندار خمین گفت: مجموع اعتبارات استان مرکزی در سال جاری 4200میلیارد ریال است که 3100میلیارد ریال آن بین شهرستان‌های استان توزیع شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :